2010-08-25 ? 08:47:18

Seriöst

Ma kanske borde ta denna bloggen seriöst? Eller kanske stänga ned den.
Ibland har man verkligen inget att skriva om, inspirationen är verkligen nere på noll.
Men så kan det vara, var ju minst hundra år sedan jag skrev sist, kanske borde uppdatera med vad som har hänt. För omväxlingens skull.

Min tid på Webbyrån på Sydsvenskan är slut. Jag sökte in till skolan, Academedia Masters, Avancerad Flashprogrammerare och kom in. Så för ungefär en vecka sedan började skolan. Som förövrigt var mer än förväntan. Böcker är inköpta, tjocka sådanna. Och på engelska. Så man kan ju i alla fall hoppas på att, har man inte lärt sig någon programering under hela tiden, har man i alla fall lärt sig bra engelska. Haha.

Mamlöfestivalen har dragit igång. Inte för att det ens i vanliga fall brukar vara en höjdpunkt. Men jag ska i alla fall in där idag med min pojkvän och våra vänner. NRJ in the Park. Spännande. Verkligen.
Förövrigt så blåser det som tusan, vädret kunde helt klart varit bättre.

iMacen jag köpte har installerat sig riktigt bra hemma hos mig, den har fått ett nytt skrivbord utav glas och en massa tillbehör. Allt som oftast agerar den också TV :)

Nu börjar lektionen. Så ha de bra sålänge. H3h3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: