2010-09-20 ? 13:58:28

God eftermiddag!

Då är det den 20 idag. Kom precis på att jag måste byta mina linser idag, OM JAG FÅTT DEM!
Man vet aldrig, ibland hoppar de över mig, ibland får jag dubbelt. LinsBoxen i ett nötskal? I alla fall är jag närsynt, inte överdrivet mycket. Men eftetsom jag använder mig av månadslinser dygnet runt, är det ganska stor skillnad när man tar av linserna. Linserna skyddar dessutom ögat, så utan linserna är hornhinnan sjukt känslig och det kliar HELA tiden. Jag hatar mina glasögon, men pojkvännen min tycker jag ser bra ut i dem. Men han har ju haft fel förut.

Har tänkt en del på det här med valet inatt. Det gjorde att jag sov alldeles för länge idag. Gick upp precis innan 12, usch! Jag blev uppriktigt förbannad när jag satt och titta på valvakan framför tv:n. Mona Sahlins dumförklaring utav folket för att vi har "valt fel" . Men se det som att folket har talat? Det finns uppenbarligen problem eftersom SD kommer in i rikstan. Dessutom, två val i rad och Socialdemokraterna sjunker riktigt mycket, ändra er politik?
De är riktigt dåliga förlorare, har aldrig sett något liknande. Helt sjukt.
Det är inte precis som om Moderaterna valt att SD skulle komma in, de har också uttryckligen sagt att de inte ska sammarbeta med SD, det är bra. Men lär er något av det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: