2010-11-09 ? 10:35:53

GuttenMorgen ;D

Tisdag, tenta på Fredag. Jag dör.
Jag är ännu inte klar med designen, satte in en del av den igår eftersom jag inte orkade plugga hela tiden. Någon paus får man ju ta. Så nu är jag tillbaka till pluggandet igen. Just nu håller jag på och tweenar olika object osv. Tentan kommer gå braa! Jag ger mig inte.

Annars har det inte varit så mycket på sista tiden. Pojkvännen var ute med sina polare i lördags, jag hämtade honom. Det var först inte meningen att hans polare skulle följa med hem, och tro mig. Jag kände för att säga nej när D ringde. Men jag hade lovat pojkvännen min att hämta honom. Fan jag blir irriterad på bara tanken.
Aja, efter det var det den drygaste söndagen någonsin. Allt gick i slowmotion och man kände sig lökig precis hela dagen. Det var egentligen meningen att vi skulle tillsammans med några polare sticka till det nya möbelvaruhuset XXX Lutz, men eftersom min pojkvän led av en oerhört svår bakfylla, skyllde han på mig när han skulle berätta att vi inte skulle med, oväntat lix.
Istället åkte vi hem till mig, käka, såg film, dog.

Back till pluggandet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: