2010-07-31 ? 11:05:17

Äckligt Amir!


Ibland blir jag bara så äcklad när man läser på de stora bloggarna. Bloggar som Amirs. Jag har aldrig läst en blogg och känt sådan falskhet. han hänger och slänger mellan Paow och Kissie. Han vågar aldrig stå för vad han säger, uttalar sig på de mest brutala sätt och sedan inte vågar stå för det.
han försöker visa vilket glam liv han lever. En efterliknelse av Kissies liv. Men det känns bara falskt.
Det värsta är nog att alltid slutar vartenda bloggbråk med "han inte bryr sig" vilket han bevisligen gör. HAHA. Det är inte bara patetiskt. Jag kan inte sluta skratta åt det.

Nu senast gick han till attack mot en tjej som publicerat gamla bilder på honom och sagt att de vart nya. Vilket jag i och för sig kan förstå att han försvara sig emot. Men sättet han gör det på. Det är inte bara nedvärderande mot persoen han gör det mot, det är snarare mer pinsamt mot honom än för henne. För oftast slutar det med att han säger "jag bryr mig inte... he he"  - Visst lix xD. HAHA. Alla skrattar åt honom. Jag kan självfallet inte stå för att alla skrattar åt honom. Men att dömma av kommentarer inte bara från hans blogg, utan samt från skavvelr och offrens bloggar, skrattar de flesta åt honom. Vilket jag med glädje också gör.

När ska denna bloggare välja sina fighter rätt och utveckla sitt ordspråk från dagisnivå till en faktiskt 20:årings nivå? Han är trotts allt 20, tro det eller ej. FITTA, HORA, PSYKO... Hahha, var det de enda? :)

Amir, skillnaden mellan dig och Kissie är att hon står för allt hon säger. Det vågar inte du och sånna som dig pissar man på. :)

Kommentarer
ella

Hoppas du på att få en länk ifrån amir nu? ;)

2010-07-31 @ 18:11:56
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: