2010-08-31 ? 18:44:39

Trådlöst

Efter att ha haft min Imac i en månad, vill jag aldrig återgå till sladd igen. Allting till min imac är trådlöst, men visst. Datorn sitter ju såklart med en kontakt i väggen. Men allt annat så som mus, tangentbord och fjärrkontroll. Sjukt najs!

Somd et ser ut nu, sitter jag i despiration och försöker trycka in programeringsspråk i huvudet på mig. Det går bra, tills flash inte vill som jag vill. Men det är okej. Det ska vara lite klyddigt, så man måste tänka. ;)
Idag är jag dock ledig från skolan, imorgon med. Vi har ju två/tre dagar i veckan som vi är "lediga". Vi studerar hemma. Så det är precis vad jag hållit på med den senaste timmen. Innan dess tog jag faktiskt en svän in på Nova, Nova Lund. Det är bröllop i helgen och då behövs något passande.
Så det blev det också. Nya vita Converse, (eftersom mina svarta inte längre ser svarta ut, snarare bruna. Et resultat efter ett inte så genomtänkt beslut när man var tankad), skjorta, jeans och lite ringar och örhängen. h3h3.

MEN, kommer ihåg att jag skrev för HUNDRA år sedan att jag skulle lägga upp bilder på dalarna när jag och pojkvännen min var där. Självklart gjorde jag ju aldrig det eftersom jag inte.... orkade. Glömde bort det. Hann inte, vad fan vet jag. Kommer inte ihåg. HAHA. Så de kommer helt enkelt nu ! :)


Pojkvän klipper en - inte så liten gräsmatta.






I brist på annat, gjorde det röda armbandet.




Efter klippning ;)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: