2010-10-25 ? 23:28:30

HalliHallåe

Då är det måndag, om bara 40 minuter är det tisdag, då är det skola och plugg som gäller. Hela veckan gäller det faktiskt. Som jag skrev förut ska jag plugga nu två veckor i rad så det inte blir så sjukt mycket sista veckan. Så man mestadels kan ta det lugnt och reptera lite. Därför tänkte jag läsa igenom alla sidor och anteckna lite. Göra labbarna om igen och verkligen satsa på objektorienteringen.
Jag känner på mig att denna tentan kommer vara riktigt svår, det har ju ryktats om att den ska vara hälften hemarbete och hälften i skolan. Så vi får se. Men jag känner mig själv. Jag kommer inte nöja mig med ett G. Antagligen har även denna tentan VG som högsta betyg man kan få. Det fick jag sist :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna, plugga lite, anteckna och sedan sova.
Från en sak till en annan. Jag bröt ju foten för några månader sedan. Nu har jag ju börjat träna igen. Det går bara bättre och bättre. Visst jag kan inte springa på löpbandet än, men jag testade att gå lite i steppen innan idag på gymmet. Det kändes förvånansvärt bra, ingenting. Jag har ju stödstrumpa och så. Men jag ska vänta lite till med det, fortsätta med min träning för musklerna och kondition på cykeln, sedan försöka gå över till crosstrainern eftersom den inte har samma klamp som löpbandet. Även steppen. Men även den ska jag ta det lugnt med.
Ska jag fortsätta att träna musklerna i denna takten kommer jag inom en  väldigt snar framtid vara starkare än Muskelmannen min ;D haha.

Vi hörs igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: