2010-06-16 ? 16:44:58

Även denna dagen

Snart lider även denna arbetsdagen mot sitt slut. Det har varit en givande dag med mycket positiv respons på mina bannrar jag gjort från både säljare och kollegor :) Ritkgit kul! Hoppas bara kunden också gillar den. Den ligger för godkännande nu.

Jag ska bara om en liten stund (innan jag varit på dass och gjort number 1 ;) haha ) packa ihop för att innan jag kör hem, svänga inom Bürlöv och köpa en kofta jag hittade på lunchen. Självklart hade jag inte min plånbok med mig på lunchen. Ja, eftersom jag och min mor befinner oss på samma ställe på dagarna, betalade hon :)
Efter det ska jag fortsätta mot min pojkvän. Ska sova hos honom inatt. Det brukar vi göra på onsdagar. Det är liksom vår dag. Aja. Nu ska jag dricka upp mitt vatten, kolla mejlen en sista gång och sen pyser jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: