2010-06-15 ? 21:36:30

Efter regnet kommer solen.



Bara min pojkvän som har en rolig sovstil?


Det är verkligen sant. Ett talsätt som kan användas i otroligt många olika situationer. Men denna gången menar jag bokstavligen talat.
Gick upp i morse, det var moln på himlen men inte nödvändigtvis jätte kallt. Men det hela ändrades ganska snabbt. runt lunch började det ösregna. "Typisk svensk sommar!". Men lagom till jag skulle sticka hem från Webbyrån försvann alla moln från himlen och solen kom fram. Visst, det var inte 25 grader och gassande sol. Men dock destu bättre än allt regn. Det är juni nu och det är knappt sommar. Ofattbart hemskt.
Får helt enkelt hoppas på att vädret blir bättre lagom till jag och min pojkvän ska sticka till mitt torp i Dalarna. :)

Denna dagen har varit ganska intensiv. Haft mycket och göra hela dagen. Försökt göra en inte så somrig banner lite somrig. Det gick bra - deéspruta som jag är ;) Kruxet var att de inte ville ändra några färger, inte ens på texten. Så det enda som egentligen kunde ändras var texten. Och hur ska man göra en text somrig om man inte ens får ändra färgen på den? Dessutom var bakgrunden strikt förbjuden att ens ta bort! Så ja, det blev helt enkelt en utmaning. MEN jag löste det och det ser nu ljust ut på den fronten ;) Hahaha.

Fick ett mejl idag från skolan jag sökt in på. Har länge tänk "Undra när man ska få reda på om man kommer in eller inte?" Efter ett tag började tankarna "Tänk om min ansökan inte ens kommit fram, att något blivit fel!?" ... Så kom mejlet. Tydligen har jag missat ett test man ska göra för att komma in på skolan. Testet var i onsdags förra veckan. Tur att de mejlade alla som inte kom, mig och nåra andra. Tydligen skickar de allt på post och en del av oss hade inte ens fått deras brev. Så ny tid på onsdag nästa vecka!
Får verkligen hoppas det går bra! Men än sålänge ser allt ljust ut med tanke på att jag tagit mig igenom den första delen av sållandet bland tjejer och killar som sökt in på utbildningen.

Måste säga att jag var riktigt mör i benen idag när jag skulle träna. Fyfasen vad det tog igår!
Nu ska jag e mig på att rita av mig själv från ett foto. Kan inte annat än att HOPPAS att det kommer gå bra. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: