2010-06-14 ? 16:22:26

This is me

Jag är en 20 årig humoristisk tjej som älskar att driva med ironi. Mina vänner känner mig som den snabbtänkta tjejen med svar på tal. Tjejen som hellre skitar ned sig med hjälp av en motorsport, fiske eller träning och lyssnar Metal än att spendera flera timmar i en klädesaffär och nynna på "Manboy Manboy, you kan call me MANBOY", tjejen där shoppingen händer på nätet såvida det inte handlar om teknikprylar. Ja, jag gillar teknik och först på listan över prylar som jag diggar står apple. Mina vänner ser mig även som tjejen med den råa humorn influerat av kött blod och tårar, spikar, räffelhjärn, sågar och knivar. Saw filmerna är de bästa som skapats utöver Pulp Fiction!
När de inte tycker att jag babblar om min iPhone så handlar det om min motorcykel eller min senaste skada sedan jag cyklat mountainbike.
Och ja, så ser jag nog också på mig själv.

Som sagt, för mig är det träning, motorcyklar, film, musik, utomhusaktiviteter varvat med fysiska aktiviteter med manligt sällskap, grafisk design och illustration som står i centrum.
Planerna för mig själv är stora och när jag inte längre räknas som ungdomar och liten ska jag med nöje peta ned VD:n på Sydsvenskan från sin post! JAG SIKTAR HÖGT!

Jag illustrerar allt ifrån ett porträtt till vad fantasin säger till mig att göra, oftast framkallas kreativiteten i samband med musik som Mustasch, Lillasyster, Nightwish, Lady Gaga, Nickelback, Volbeat, Indonesisk Julmusik, Metallica, Sonata Arctica, Sabaton, Sonic Syndicate, Johnny Cash, Veronica Maggio, Creed, Marilyn Manson, Snow Patrol och ACDC. Och detta är endast ett par av allt jag lyssnar på.
Romantiska filmer och drama visas inte ens på min TV. Filmerna får inte ens en chans och skulle de händelsevis visas på min TV så somnar jag.

På somrarna spenderar jag mestadelen av min tid med min motorcykel på kurviga vägar, börjar det händelsevis snöa när det är vinter brukar jag ta en veckas skidsemester med familjen. I alla fall en gång i om året spenderar jag en vecka i Dalarna där familjen äger ett torp. Synd bara att det endast är jag och min far som uppskattar den.
Under den veckan brukar dagarna spenderas med fiske varvat med ompyssling av torpet och tomten samt lugna kvällar på glasverandan med whiskey och pipa. Rökandet står min far för. När det händer.

Annars fokuserar jag mest på utveckling nytänkande. När jag inte pluggar eller jobbar så umgås jag med vännerna och ibland känns det som helgen gått förbi utan man ens hann blinka. Alkohol kan ha den effekten.

Hoppas du fått en någolunda bra bild av vem jag är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: